15% zniżki na kategorię - Mąki

Treść kuponu rabatowego;  farmazdrowia24

Producenci
Promocje
Czekolada Truskawkowa Eko 80g Super Krówka
Czekolada Truskawkowa Eko 80g Super Krówka
11,00 zł 9,90 zł
szt.
Olej z Czarnuszki 250ml 100% Naturalny Targroch
Olej z Czarnuszki 250ml 100% Naturalny Targroch
26,90 zł 22,90 zł
szt.
Olej z Czarnuszki 500ml 100% Naturalny Targroch
Olej z Czarnuszki 500ml 100% Naturalny Targroch
49,50 zł 39,90 zł
szt.
Super Krówka Batonik Toffi z Żurawiną i Jabłkiem 30g Eko
Super Krówka Batonik Toffi z Żurawiną i Jabłkiem 30g Eko
3,50 zł 3,15 zł
szt.

darmowa dostawa ekologicznej zywnosci

Dostawa i płatności

Koszty dostawy

 

Przesyłka kurierska (waga do 30 kg)
Przedpłata 12,50 zł
Za pobraniem 17,00 zł
Darmowa dostawa od 250 zł

 

Paczkomaty INPOST (waga do 20 kg)
Przedpłata 13,50 zł

 

Odbiór osobisty
Płatność internetowe, kartą lub gotówką przy odbiorze.

 

W naszym sklepie przyjmujemy 4 możliwe sposoby płatności. Poniżej przedstawiamy kilka przydatnych informacji:

Płatność internetowa za pośrednictwem systemu przelewy24.pl
Najszybsza forma płatności, która umożliwia płatność z większości banków. W ten sposób możesz również zapłacić kartą płatniczą.
Aktualną listę banków i kart płatniczych znajdziesz na stronie przelewy24.pl
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Płatność zwykłym przelewem bankowym
Płatność taka znajduje się na naszym koncie po około 3 dniach roboczych
Płatność należy dokonać na poniższe dane:
Marcin Baster Firma Handlowa
ul. Schweitzera 13
30-695 Kraków
numer konta: 21 1140 2004 0000 3002 7710 8809 
w tytule proszę wpisać numer zamówienia

Płatność za pobraniem
Płatności tej dokonujesz kurierowi w momencie odebranie przesyłki. Pamiętaj, aby wybierając te opcję przygotować pieniądze za przesyłkę.

Płatność przy odbiorze
Płatności tej dokonujesz w siedzibie naszej firmy w momencie odbioru zamówienia. Płatność możliwa tylko gotówką.

Reklamacje

  • Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem lub jego załączenie do paczki ze zwracanym towarem.
  • Zamawiający nie może odstąpić od tej części umowy, której przedmiotem są produkty, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
  • W przypadku odstąpienia od umowy zarówno Sprzedawca jak i Zamawiający są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy.
  • Zamawiający przed odebraniem przesyłki pocztowej lub kurierskiej powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie transporcie. W takim przypadku Zamawiający nie powinien przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
  • W przypadku, gdy w przesyłce znajdują się produkty w szklanych opakowaniach Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.
  • W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową po jego wydaniu Zamawiający ma prawo złożyć reklamację poprzez niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostawy Towarów.
  • Wszelkie reklamacje i niezgodności Towaru z umową należy zgłaszać na adres mailowy sklep@farmazdrowia24.pl 
  • Zwrot towaru następuje na koszt Zamawiającego.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Zamawiającego. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedawcę mailowo.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenie reklamacji Sprzedawca wymieni wadliwy Towar na Towar wolny od wad lub zaproponuje inny towar mogący stanowić substytut wadliwego towaru albo zwróci Zamawiającemu równowartość ceny reklamowanego towaru.
  • Towar po rozpatrzeniu reklamacji będzie dostarczony Zamawiającemu na koszt Sprzedawcy lub możliwy do odbioru osobistego w terminie wyznaczonym przez Sprzedawcę.
  • Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl